طراحی سایت تهران | سئو سایت | طراحی سایت

با توجه به افزایش نیاز به بازارهای دیجیتالی طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت از اولین اصول لازم برای رسیدن به این مهم می باشد. سئو و طراحی سایت وب داران با داشتن کادری حرفه ای این اصول را می شناسد و متناسب با نیاز شما ، بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

طراحی سایت تهران | سئو سایت | طراحی سایت

با توجه به افزایش نیاز به بازارهای دیجیتالی طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت از اولین اصول لازم برای رسیدن به این مهم می باشد. سئو و طراحی سایت وب داران با داشتن کادری حرفه ای این اصول را می شناسد و متناسب با نیاز شما ، بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

الگوریتم شاهین ( Hawk ) چیست؟

الگوریتم شاهین ( Hawk ) چیست؟
الگوریتم شاهین ( Hawk ) چیست؟
تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد شما را با الگوریتم شاهین گوگل آشنا کند و نحوه عملکرد این الگوریتم را در سئو محلی بررسی کند.
تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.
طبق مقاله ای که سایت معتبر Search Engine Land منتشر کرد ، الگوریتم شاهین مربوط به سئو محلی می شود و تاثیری روی سایت هایی که در زمینه سئو محلی فعالیت نمی کنند نداشته است.
البته این الگوریتم می تواند نشانه ای از تغییرات احتمالی گوگل در آینده ای نزدیک باشد.

مقدمه ای بر الگوریتم شاهین گوگل

 

قبل از معرفی الگوریتم شاهین ، سئو محلی به نحوی بود که کسب و کارهایی که حیطه کاری مشترکی داشتند و از لحاظ جغرافیایی نزدیک به هم بودند ، به عنوان موارد تکراری محسوب می شدند.

برای مثال اگر منطقه ای بورس کافی شاپ و یا رستوران بود ، تحت تاثیر این حالت قرار می گرفت و بعضی از کسب و کارها با همسایه خود مشابه به نظر می رسیدند.

در اصل هدف گوگل از معرفی الگوریتم شاهین این بود که مشکل گوگل مپ در تشخیص اشتباه مکان های تکراری را از بین ببرد و بتواند همه کسب و کارها را نمایش دهد.

پس از معرفی الگوریتم شاهین ، شعاع فیلترینگ گوگل در تشخیص کسب و کارها در گوگل مپ کوچک تر شد و کسب و کارهای مشابه و نزدیک به هم توانستند بدون نگرانی مکان خود را در نقشه گوگل ثبت کنند.

البته همچنان کسب و کارهایی هستند که از آدرس مشترک استفاده می کنند.

از جمله این کسب و کارها می توان به فروشگاه های یک پاساژ تجاری اشاره کرد.

با توجه به اینکه هنوزم ممکن است بسیاری از کسب و کارها با توجه به معرفی این الگوریتم مشکلاتی داشته باشند ، ولی بسیاری از آن ها از مزیت معرفی این الگوریتم بهره مند شدند.

برای مثال پس از معرفی الگوریتم شاهین دیگر رقبا نمی توانند از نام آن ها سوء استفاده کنند و با نام مشابه در نزدیکی آن ها فعالیت کنند.

چرا نام این الگوریتم شاهین است؟

چرا نام این الگوریتم شاهین است؟

 

گوگل معمولا الگوریتم های خود را به طور رسمی معرفی نمی کند و فقط در موارد معدودی وجود الگوریتم ها و تاثیر آن ها بر سئو سایت را تایید می کند.

برای خواندن ادامه مطلب برروی لینک زیر کلیک کنید:

https://webdaran.com/whats-hawk-algorithm/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.