طراحی سایت تهران | سئو سایت | طراحی سایت

با توجه به افزایش نیاز به بازارهای دیجیتالی طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت از اولین اصول لازم برای رسیدن به این مهم می باشد. سئو و طراحی سایت وب داران با داشتن کادری حرفه ای این اصول را می شناسد و متناسب با نیاز شما ، بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

طراحی سایت تهران | سئو سایت | طراحی سایت

با توجه به افزایش نیاز به بازارهای دیجیتالی طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت از اولین اصول لازم برای رسیدن به این مهم می باشد. سئو و طراحی سایت وب داران با داشتن کادری حرفه ای این اصول را می شناسد و متناسب با نیاز شما ، بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

طراحی وب سایت حرفه ای با سئوی تضمینی

با ظهور اینترنت و گسترش روز افزون آن تمایل فروشنده ها برای فروش غیرحضوری کالاهای خود و تمایل مشتری ها برای خرید راحت تر محصولات بسیار افزایش یافته و با گذشت زمان نیز این فرآیند روند صعودی به خود گرفته است. از جمله مزیت های فروشگاه های اینترنتی برای کاربران می توان به خرید راحت و بدون نیاز به مراجعه حضوری ، امکان مقایسه دقیق تر کالاها، تنوع زیاد کالاها ، پرداخت راحت تر و … اشاره نمود.

طراحی سایت فروشگاهی برای صاحبان مشاغل می تواند اولین قدم برای معرفی وسیع تر کالاها باشد.مثلا سایت های فروشگاهی مانند : دیجی کالا ، بامیلو ، آمازون ، aliexpress ، ebay ، walmart و ...

 مسئله مهمی که در این میان مهم است اصول طراحی سایت و استانداردهایی است که باید رعایت کرد. شرکت طراحی سایت ، وب داران با سال ها تجربه در این زمینه می تواند در این مسیر به شما کمک نموده و شما را در داشتن یک وب سایت فروشگاهی موفق به قدرت دیجی کالا یاری نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت طراحی سایت با گروه وب داران در ارتباط باشید.

علاوه بر وب سایت فروشگاهی ، لزوم طراحی سایت شرکتی نیز برای تمامی شرکت ها به شدت احساس می گردد چرا که با داشتن یک وب سایت قادر خواهید بود خدمات خود را به بهترین نحو ممکن و در کمترین زمان به کاربران معرفی نمایید.

همانطور که همه شما دوستان گرامی در جریان هستید امروزه همه مردم دوست دارند تا به آخرین اخبار دسترسی داشته باشند و وب سایت های خبری مهمترین منبع خبری می باشند. طراحی سایت خبری می تواند به اشکال مختلفی صورت گیرد از طراحی سایت خبرگزاری ها گرفته تا طراحی سایت خبری اتوماتیک (جمع کننده اخبار از سایت های دیگر). مانند سایت هایی : نمناک ، تبیان ، فارس نیوز ، yjc ، BBc ، CNN ، خبرگزاری تسنیم ، ایسنا ، webdaran.persianblog.ir و ...

 اگر شما هم تمایل دارید تا یک وب سایت خبری موفق داشته باشید با گروه وب داران تماس حاصل فرمایید:


     موبایل :  09120532559

وب سایت : www.webdaran.com

https://www.autocar.co.uk/users/webdaran

https://www.intensedebate.com/profiles/webdaran

https://www.questionpro.com/a/TakeSurvey?tt=8YKETu42H4I%3D

https://5cce66e75b616.site123.me/

با طراحی سایت حرفه ای و تبلیغات گوگل کسب و کار خود را رونق بخشید

طراحی سایت چیست؟

با توسعه اینترنت و استفاده های مختلفی که از آن می شود کاربرد های مختلف و متنوعی هم پیدا کرده و در واقع به جزعی از خانواده ها و شرکت ها و کسب و کارها بدل شده است. یعنی همه افراد بسته به نوع شغل و علاقه خود سعی می کنند به نحوی خاص از اینترنت و فضای مجازی بهره ببرند. یکی از این کاربردها و یا بهتر بگوییم کارکرد های اینترنت سایت و طراحی سایت است. یعنی افراد با داشتن یک سایت سعی می کنند، ایده ها و هنر و یا حتی کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرده و در این فضا مخاطبین و طرفدارانی برای خود داشته باشند. طراحی وب سایت در کنار همه کارکرد های اینترنت فضای بسیار مناسبی برای اجرای ایدهای مختلف است. در این مقاله قصد داریم به تعریف وب سایت و طراحی سایت و همچنین تبلیغات در گوگل بپردازیم همه این سه عنوان با هم در ارتباط هستند و شناخت آنها کمک می کند، استفاده بهتری از این فضا داشته باشید.

وب سایت چیست؟

قبل از اینکه به سراغ طراحی سایت برویم، بهتر است تعریفی از سایت داشته باشیم. سایت به فضایی از اینترنت گفته می شود که حاوی صفحه و یا صفحاتی بوده که با هدف و انگیزه خاصی این صفحات به روز رسانی و نگهداری می شوند. در واقع به معنی عام وب سایت به صفحه ای مجازی که در اینترنت ساخته می شود، می گویند.

طراحی سایت چیست؟

به مراحل برنامه ریزی و طراحی یک صفحه در فضای مجازی و اینترنت طراحی سایت می گویند. این فرایند دارای ساختارهای کلی و جزئی فراوانی است. یعنی برای اینکه یک طراحی سایت به معنای واقعی اتفاق بیفتد باید همه جزئیات مهم و غیر مهم صفحه مانند تصاویر، رنگ و متون و فایل های صوتی و تصویری و بسیاری دیگر برنامه نویسی شوند تا در پایان کاربر بتوان با استفاده از این برنامه نوشته شده همه اطلاعاتی را که قصد انتشاردارید با تمام جزیات روی صفحه خود بیاورد. یعنی قار باشد اطلاعات را در فرمت فیلم و یا عکس و تکس و سایر فرمت ها به نمایش بگذارد و انجام این کار قطعا نیازمند طراحی سایت و برنامه نویسی است. تا سایتی به خوبی سایت هایی مانند : تلوبیون ، شاپرک ، نماشا ، بانک ملت برای مشاوره رایگان به سایت webdaran.com مراجعه کنید تا به صورت تخصصی و حرفه ای برای طراحی سایت در زمینه های مختلف طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت بیمه و ... سئو و بهینه سازی سایت و دیگر موارد در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام به طور کاملا رایگان بهره ببرید.

برای اینکه این صفحات طراحی شده را بتوان در همه مرورگرها مشاهده کرد باید افراد و طراحان و برنامه نویسان بتوانند از اصول و زبان های نشانه ای استفاده کرده که عموما این زبان در بین برنامه نویسان زبان html است و در کنار آن بتوانند از زبان css برای قدرت بخشیدن به سایت بهره ببرند. زبان css قدرت بالایی داشته به شکلی که استفاده از آن باعث می شود دیگر نیاز به برنامه های گرافیکی برای طراحی سایت نباشد. در طراحی سایت از برنامه های جاوا، پی اچ پی، ای ای پی دات نت، پرل و برخی دیگر استفاده می شود. مهارت و تخصص در استفاده از این برنامه ها برای یک طراح بسیار مهم و حیاتی بوده تا بتواند سایتی با ویژگی های کیفی کامل طراحی کند. همه این مطالب را در مورد طراحی سایت مطرح کردیم تا در خصوص موضوع مهمتری به نام تبلیغات در گوگل صحبت کنیم.

رابطه طراحی سایت و تبلیغات در گوگل

وقتی شما اقدام به راه اندازی یک سایت می کنید می توانید در کنار هدف اصلی که به دنبال آن هستید اهداف فرعی و البته خیلی مهم هم داشته باشید. یکی از این اهداف تبلیغات در گوگل و یا تبلیغ در گوگل است. تبلیغ در گوگل یک برنامه تبلیغاتی متعلق به شرکت گوگل است که به صورت آنلاین بوده و با استفاده از آن شما می توانید مشتریان و مخاطبین جدید و بیشتری برای سایت و کسب و کار و یا ایده های خود جمع کنید. تبلیغ در گوگل را عموما افرادی که به دنبال طراحی سایت برای معرفی کسب و کار خود هستند و یا اینکه می خواهند با یک سایت شناخته شده از شرکت های دیگر تبلیغ بگیرند، استفاده می کنند. تبلیغات در گوگل می تواند هم برای تبلیغ محصول خودتان باشد و یا اینکه شما با طراحی یک سایت استاندارد و افزایش بازید کننده های آن با دریافت هزینه محصولات افراد دیگر را تبلیغ کنید.

افزایش 500 درصدی فروش با طراحی سایت و سئو قسمت اول

امروزه اینترنت نقش مهمی در کسب و کارها دارد زیرا کاربران بسیاری وجود دارند که در جستجوی کالا و خدمات خود در اینترنت هستند و از طریق اینترنت کالا و خدمات مورد نیاز خود را می یابند و تهیه می نمایند.

با توجه به همه گیر شدن استفاده از اینترنت در کشور عزیزمان ایران و استفاده در حال گسترش کاربران از اینترنت برای تهیه کالا و خدمات مورد نظر خود، حضور در بستر اینترنت برای کسب و کارها به امری ضروری تبدیل شده است و بهتر است کلیه مشاغل در فضای اینترنت نیز کسب و کار خود را راه اندازی نمایند. یک وب سایت خوب و کارامد می تواند مشتریان بسیاری را جذب نماید و باعث افزایش بسیار فروش گردد. مانند سایت : دیوار و شیپورطراحی سایت

طراحی سایت

البته داشتن یک وب سایت خوب به تنهایی کافی نیست و می بایست بازاریابی از طریق اینترنت انجام گردد. (مثلا سایت باما که در زمینه ی اتومبیل به صورت تخصصی فعالیت دارد.) در حقیقت وب سایت پایه حضور در اینترنت می باشد و پس از راه اندازی آن برای گرفتن نتیجه می بایست بازاریابی اینترنتی انجام گردد. مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی سئو، تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوایی و تبلیغات اینترنتی می باشد که از همه موثرتر و مقرون به صرفه تر سئو و بهینه سازی سایت می باشد. سئو به عملیات بالا بردن وب سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو برای عبارات هدف گفته می شود. به عنوان مثال فرض نمایید در جستجوی شرکتی برای ساخت وب سایت خود هستید. یکی از ساده ترین روش ها برای یافتن شرکت های طراحی وب جستجوی عبارت "طراحی سایت" در گوگل می باشد. بودن در صفحه  اول گوگل و سایر موتورهای جستجو امکان دیده شدن شما را به مشتریان می دهد. با توجه به افزایش میزان استفاده از اینترنت برای جستجوی ارائه کنندگان کالا و خدمات اهمیت سئو و بهینه سازی سایت روز به روز بیشتر می گردد. وب دران به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و مطرح در زمینه طراحی وب آماده انجام امور بازاریابی اینترنتی، طراحی سایت،  سئو و تبلیغات کلیکی با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان بازدهی می باشد. در طی این سال ها توانسته ایم میزان فروش برخی از مشتریان خود را تا 500 درصد از زمان آغاز عملیات بازاریابی اینترنتی و سئو افزایش دهیم. سایت هایی که از طریق دانلود فیلم یا زیرنویس به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند را در نظر بگیرید. مانند subf2m ، فیلیمو ، my diba و film2movie


سئو و بهینه سازی وب سایت به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات می تواند نقش مهمی در رونق کسب و کار شرکت ها و برند سازی آنان داشته باشد. حضور در اینترنت و بودن در مکان های مناسب در این محیط می تواند فروش شما را چندین برابر نماید. 
اولین گام برای حضوری قوی در اینترنت راه اندازی وب سایتی زیبا، کارامد و پر محتوا می باشد که بتواند نیازها و سوالات مشتریان را در زمینه شغلی شما پاسخ گو باشد و همچنین با فراهم آوردن دسترسی آسان به مطالب امکان یافتن مطالب را به کاربران بدهد. وب سایت به عنوان دفتر کاری مجازی یک شرکت می باشد که می تواند حس اطمینان و اعتبار را در کاربران ایجاد نماید و با برقراری ارتباط با کاربران می تواند مشتریان جدیدی را جذب مجموعه نماید. وب سایت می بایست محتوای کافی را در خود داشته باشد و به مسائل و مشکلات مشتریان بپردازد و برای آنها راه حل ارائه نماید. یک وب سایت بی محتوا در موتورهای جستجو موفق نخواهد بود. در حقیقت زیبایی برای یک وب سایت کافی نیست و وب سایت در کنار ظاهر مناسب می بایست محتوای کافی داشته باشد. هر چه وب سایت مطالب و محتوای کامل تر و مفیدتری داشته باشد کاربران بیشتری جذب آن می گردند. یکی از مشکلات اصلی سایت ها در کشور عزیزمان ایران عدم وجود محتوای کافی در سایت ها می باشد که به دلیل عدم توجه کافی صاحبان سایت ها به اهمیت وجود محتوا می باشد. در حقیقت محتوای خوب و با کیفیت کلید موفقیت در اینترنت و جذب کاربر می باشد. ممکن است کاربران جذب سایتی که زیبا نیست اما محتوای مورد نیاز آنان را دارند بشوند اما جذب سایتی که زیبا طراحی شده باشد اما محتوای کافی نداشته باشند نمی شوند.

پایان قسمت اول ...

بوک مارک چیست؟

بوک مارک چیست؟ در این مقاله قصد داریم شما را با مفهوم بوک مارک آشنا کنیم و نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس را به شما آموزش دهیم.

مقدمه ای بر بوک مارک چیست؟

بوک مارک یا نشان کردن صفحات وب در مرورگرها ، روشی برای ذخیره کردن آدرس صفحات است تا بتوانیم در مراجعات بعدی به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشیم.

امروزه همه مرورگرها از قابلیت ایجاد بوک مارک پشتیبانی می کنند.

با توجه به اینکه در رابط کاربری مرورگرهای مختلف تفاوت اندکی وجود دارد ، به منظور ایجاد بوک مارک در اکثر مرورگرها می توان از آیکون ستاره شکلی که در نوار بالای صفحه قابل مشاهده است ، استفاده کرد.

همچنین معمولا در مرورگرها امکان مدیریت و ویرایش بوک مارک ها هم وجود دارد.

در ادامه به روش بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس اشاره خواهیم کرد.

نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس

نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس

همان طور که اشاره کردیم بوک مارک روشی برای نشانه گذاری صفحات است تا در فرصتی دیگر بتوان آن ها را مطالعه کرد.

در واقع شما می توانید به جای کارهایی از قبیل کپی کردن آدرس صفحه ، یادداشت کردن یا … به راحتی آن ها را بوک مارک کنید.

همچنین شما می توانید برای حفظ انضباط و جلوگیری از شلوغی در نوار بوک مارک ، در آن فولدرهایی با موضوعات دلخواه خود ایجاد کنید.

  • نحوه بوک مارک کردن در مرورگر فایر فاکس

شما می توانید با استفاده از دکمه های Cntr+D صفحه مورد نظر خود را در Firefox مارک کنید.

همچنین در روشی دیگر می توانید با کلیک روی علامت ستاره در کنار نوار آدرس مرورگر خود ، صفحه مورد نظر خود را بوک مارک کنید.

البته در آپدیت جدید مرورگر فایر فاکس ، مسیر بوک مارک ها به Other Bookmarks تغییر کرده است.

البته ممکن است این تغییر مورد پسند شما نباشد و ترجیح دهید بوک مارک ها در مسیر دیگری اضافه شوند.

شما می توانید پس از دانلود این برنامه ، بوک مارک ها را در مسیرهای تعیین شده توسط خودتان اضافه کنید

بوک مارک چیست؟ در این مقاله قصد داریم شما را با مفهوم بوک مارک آشنا کنیم و نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس را به شما آموزش دهیم.

مقدمه ای بر بوک مارک چیست؟

بوک مارک یا نشان کردن صفحات وب در مرورگرها ، روشی برای ذخیره کردن آدرس صفحات است تا بتوانیم در مراجعات بعدی به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشیم.

امروزه همه مرورگرها از قابلیت ایجاد بوک مارک پشتیبانی می کنند.

با توجه به اینکه در رابط کاربری مرورگرهای مختلف تفاوت اندکی وجود دارد ، به منظور ایجاد بوک مارک در اکثر مرورگرها می توان از آیکون ستاره شکلی که در نوار بالای صفحه قابل مشاهده است ، استفاده کرد.

همچنین معمولا در مرورگرها امکان مدیریت و ویرایش بوک مارک ها هم وجود دارد.

در ادامه به روش بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس اشاره خواهیم کرد.

نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس

نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس

همان طور که اشاره کردیم بوک مارک روشی برای نشانه گذاری صفحات است تا در فرصتی دیگر بتوان آن ها را مطالعه کرد.

در واقع شما می توانید به جای کارهایی از قبیل کپی کردن آدرس صفحه ، یادداشت کردن یا … به راحتی آن ها را بوک مارک کنید.

همچنین شما می توانید برای حفظ انضباط و جلوگیری از شلوغی در نوار بوک مارک ، در آن فولدرهایی با موضوعات دلخواه خود ایجاد کنید.

  • نحوه بوک مارک کردن در مرورگر فایر فاکس

شما می توانید با استفاده از دکمه های Cntr+D صفحه مورد نظر خود را در Firefox مارک کنید.

همچنین در روشی دیگر می توانید با کلیک روی علامت ستاره در کنار نوار آدرس مرورگر خود ، صفحه مورد نظر خود را بوک مارک کنید.

البته در آپدیت جدید مرورگر فایر فاکس ، مسیر بوک مارک ها به Other Bookmarks تغییر کرده است.

البته ممکن است این تغییر مورد پسند شما نباشد و ترجیح دهید بوک مارک ها در مسیر دیگری اضافه شوند.

برای این منظور شما می توانید از افزونه  Default Bookmarks Folder استفاده کنید.

شما می توانید پس از دانلود این برنامه ، بوک مارک ها را در مسیرهای تعیین شده توسط خودتان اضافه کنید

برتی خواندن ادامه متن بروی لینک زیر کلیک کنید :

https://webdaran.com/whats-the-bookmark/

سئو داخلی one-page-seo :آناتومی یک صفحه بهینه ‌شده ( ۲۰۱۹ )

زمانی که از سئو داخلی صحبت می‌کنید، مطمئنا به اندازه کافی در مورد تگ ها و چگالی کلمه کلیدی شنیده اید.
اگر به دنبال برخی از استراتژی‌های عملی هستید تا سئو داخلی خود را به بهترین نحو انجام دهید توصیه من این است که :
این پست را از دست ندهید ، بدون شک این اینفوگرافیک ( infographic ) را دوست خواهید داشت.
این یک چک لیست ساده از سئو داخلی است ، که به کمک آن می توانید ، به نتایج شگفت انگیری در ترافیک موتورهای جستجو برسید.

توضیحات در تصویر و در ادامه به صورت متن داده شده است :

در زیر به توضیح تمامی موارد به صورت دقیق می پردازیم :

  • استفاده از نشانی‌های اینترنتی seo friendly :

  • برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر رجوع کنید :