سایت یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی شرکتها و کسبوکارها با ذینفعان آنها است و در طراحی سایت برخی نکات اهمیت بسیار زیادی دارد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب داران، تصمیم به طراحی سایت یکی از اولین اقداماتی است که جهت ورود به دنیای اینترنت و استفاده از آن به عنوان بزرگترین ابزار بازاریابی طول تاریخ بشر میتوانید انجام دهید. انتخاب یک شرکت طراحی سایت قابل اعتماد میتواند به فرایند بسیار پیچیدهای تبدیل شود. و یا شما را به سایت های معتبری همچون : زومیت ، ایسنا ، سایت آموزش و پرورش و یا دانلودها
در این مطلب قصد داریم علاوه بر معرفی یکی از بهترین شرکتهای طراحی سایت در تهران، به عواملی اشاره کنیم که میتواند تا حد زیادی انتخاب را برای شما راحت کند.
قدم اول – چند نوع طراحی سایت سایت داریم؟
به صورت کلی وبسایتها را میتوان به دو قسمت تقسیم کرد:
۱- وب سایت CMS آماده یا اصطلاحاً قالب آماده مانند WordPress، Joomla، Drupal و.
۲- وبسایتهایی که به صورت اختصاصی طراحی، برنامهنویسی و اجرا میشوند.
به موارد خیلی زیادی درباره تفاوتهای این دو میتوان اشاره کرد اما به صورت خلاصه باید گفت که سایتهای قالب آماده در کنار مزیت ارزان و حتی رایگان بودن، دارای معایب متعددی هستند از جمله:
- امنیت بسیار پایین
- مشکلات زیاد اختصاصیسازی و اضافه کردن امکانات جدید (به دلیل تداخل بین ماژولهای مختلف)
- مشکلات زیاد در رابطه با سئو و بهینهسازی
- امکانات محدود
- قابلیت گسترده شدن بسیار ضعیف
این موارد تنها بخشی از مشکلات و مسائلی است که تقریباً تمام وبسایتهای وردپرس یا جوملا با آن درگیر هستند.
از طرف دیگر وبسایتهای اختصاصی نیز با زبانهای برنامهنویسی مختلفی طراحی میشوند مثلا طراحی سایت پزشکی و ... دو زبان برنامهنویسی PHP و ASP.NET تقریباً ۹۵% وبسایتهای موجود را پوشش میدهند. سایت هایی از قبیل : p30download ،p30world ، soft98 و ...
از نظر ما پلتفرم ASP.NET به دلیل متن باز نبودن و پشتیبانی گستردهای که شرکت بزرگ مایکروسافت از آن میکند مزیتهای بسیار بیشتری نسبت به سایتهای PHP دارد. امنیت این وبسایتها از طرف مایکروسافت تضمین شده و در صورت مهارت برنامهنویسان تقریباً هیچ محدودیتی در اعمال تغییرات و افزودن امکانات جدید به سایتهای ASP.NET وجود ندارد. بخصوص اگر طراحی سایت ASP.NET با الگوی بسیار پیشرفته MVC ترکیب و به انجام برسد.
بنابراین اگر قصد طراحی سایت تخصصی برای شرکت یا سازمان و فروشگاه خود دارید استفاده از این تکنولوژی، بهترین گزینه پیشروی شماست، اما به شرطی که توسط یک گروه خبره و متخصص انجام شود چرا که تنها یدک کشیدن نام ASP.NET کمک چندانی به موفقیت وبسایت نخواهد کرد؛ بلکه نحوه استفاده از امکانات این سیستم بسیار پیشرفته است که از اهمیت بالایی برخوردار است و تفاوت شرکتهای مختلف طراحی وبسایت را آشکار میکند.
تنها عیب بزرگ سایتهای ASP.NET، نسبت به سایتهای قالب آماده قیمت آن است. استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته و برنامهنویسان حرفهایتر، به طور قطع گرانتر از یک سایت WordPress آب میخورد؛ اما به دلیل مزایای زیادی که طراحی این نواع سایتها دارد این مقدار اختلاف کاملاً توجیهپذیر است.
قدم دوم – کدام روش طراحی سایت برای من مناسبتر است؟
اگر شما قصد طراحی یک سایت شخصی برای خود را دارید یا صاحب یک مغازه و فروشگاه کوچک هستید، احتمالاً وبسایتهای CMS آماده به دلیل هزینه پایینتر و تحویلدهی زودتر برای شما مناسب باشد و از طرفی نیاز چندانی به امکانات پیچیده نیز در آینده نخواهید داشت.
اما در صورتی که صاحب یک شرکت خدماتی و بازرگانی هستید یا مسئول یک سازمان متوسط و بزرگی میباشید که قصد طراحی سایت دارد باید گفت گره زدن نام تجاری (برند) یک مجموعه با یک وبسایت بیکیفیت و غیرحرفهای تا حد زیادی به شخصیت سازمان و اعتبار شرکت شما آسیب خواهد زد؛ بنابراین لازم است در این خصوص به دنبال بهترین شرکتی باشید که به امر طراحی سایت به شکلی تخصصی و ویژه نگاه میکند و میتواند با خلق یک وبسایت ایدهآل و کارآمد علاوه بر بهبود درآمد، اعتبار بیشتری به شرکت و سازمان شما ببخشد.
اگر در نهایت به این نتیجه رسیدید که تنها به دلیل قیمت پایینتر، نام تجاری و کلاً مجموعه خود را درگیر وبسایتهای قالب آماده مانند جوملا یا وردپرس نکنید وقت آن رسیده که یکی از بهترین شرکتهای طراحی سایت در تهران را به شما معرفی کنیم.
طبق تحقیقات شرکت طراحی سایت وب داران یکی از بهترین انتخابها در این زمینه است. شرکت وب داران که به صورت تخصصی به طراحی سایتهای پیشرفته و حرفهای مشغول است به دلیل استفاده از تیمهای بسیار خلاق و استفاده از بهروزترین تکنولوژیها، همگام با شرکتهای بزرگ خارجی و حتی گاهی جلوتر از همه آنها در زمینه طراحی سایت تخصصی ASP.NET بر پایه الگوی MVC و php گامهای بزرگی برداشته است.
وبسایتهایی که این شرکت طراحی میکند تماماً منحصر به فرد و با توجه به نیازهای هر مشتری متفاوت میباشد. طبق بررسیها در شرکت طراحی وبسایت وب داران، ابتدا اهدافی که از طریق طراحی سایت باید به آنها رسید معین شده و سپس بهترین مسیر برای دستیابی به این اهداف مشخص و تعیین میشود. طبق گفته یکی از مدیران این شرکت گاهی مکان قرارگیری لوگو و حتی انتخاب درست رنگ اصلی وبسایت نیز میتواند تأثیر به سزایی در موفقیت آن داشته باشد.
همانطور که در ابتدا اشاره شد، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در بسیاری مواقع کاری دشوار و پیچیده است. قصد ما در این مطلب معرفی یک از بهترین شرکتیهای است که در زمینه میتوانید از خدمات تخصصی و حرفهای آن بهره ببرید و وبسایتی درخور نام تجاری و برند خود داشته باشید.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 09120532559 تماس و یا به آدرس وبسایت webdaran.com مراجعه کنند.
چگونه بانس ریت ( Bounce Rate ) سایت خود را کاهش دهیم؟ ( قسمت دوم )
تیم تولید محتوای وب داران قصد دارد در این مقاله قسمت دوم روش های کاهش بانس ریت را به شما عزیزان ارائه دهد.
با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید و همچنین تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
بدون هیچ مطلب اضافه ای به سراغ هفتمین روش کاهش بانس ریت می رویم:
Christina Halvorson در کتاب ” استراتژی محتوا برای وب سایت ” نوشته است: محتوای بهتر یعنی کسب و کار بهتر برای شما.
به همین خاطر است که 58 درصد از بازاریابان قصد افزایش بودجه توزیع پرداخت خود را دارند چون آن ها تاثیر محتوای مناسب را بر روی مخاطبان هدف خود دیده اند.
یکی از دلایل بانس ریت بالا این است که شما بازدید کنندگان اشتباه را برای وب سایت خود جذب می کنید.
این یک مشکل اساسی است.
اگر استراتژی محتوای شما بازدهی مناسبی در جهت جذب بازدید کننده و افزایش فروش نداشته است ، زمان بهبود فرا رسیده است.
برای خواندن ادامه مطلب بروی لینک زیر کلیک کنید :
تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید و همین طور تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.
احتمالا در تلاش هستید که ترافیک سایت خود را افزایش دهید و به دنبال رتبه های بالاتر و جذب مشتریان بیشتر هستید ، ممکن است در این بین بانس ریت بالایی داشته باشید.
به عبارت دیگر کاربرانی که از صفحات اصلی سایت شما بازدید می کنند قبل از اینکه به شما این شانس را بدهند که آن ها را تبدیل به مشتری کنید ، از سایت شما خارج می شوند.
زمانی که شما به دنبال افزایش فاکتورهای سئو سایت خود هستید ، از لحاظ بانس ریت برعکس هستید و به دنبال کاهش آن هستید..
یکی از راه های افزایش نرخ تبدیل داشتن لندینگ پیج های بیشتر است.
طبق تحقیقات صورت گرفته در سال ۲۰۱۳ در سایت Hubspot.com سایت هایی که ۴۰ صفحه یا بیشتر صفحات لندینگ پیج دارند ، ۱۲ برابر نرخ تبدیل بیشتری نسبت به سایت هایی دارند که ۵ صفحه یا کمتر صفحات لندینگ پیج دارند!
برای خواندن ادامه مطلب بروی لینک زیر کلیک کنید :
اگر دنبال این هستید که در حرفه خود خوش نام و معروف باشید قدم اول داشتن یک سایت حرفه ای می باشد.سایت های خبری معروفی مانند : ورزش 3 ، تابناک ، مهر نیوز و ...
طراحی وب سایت در تهران امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. فرض کنید فردی اسم شرکت شما را شنیده است و می خواهد در مورد شما بیشتر بداند. او اولین کاری که انجام می دهد؛ جستجو در فضای اینترنت است. وقتی در اینترنت نامی از شما پیدا نکند در نتیجه دلسرد شده و نام شرکت شما را رفته رفته فراموش خواهد کرد. طراحی سایت امری فنی و پیچیده است و نمی توان آن را به هر کسی سپرد. برای اینکه یک وب سایت از صفر به صدِ خود برسد تیم های مختلفی مشغول کار روی آن خواهند بود. از تیم گرافیک گرفته که اولین قدم های طراحی وب سایت را بر می دارد؛ تا تیم تولید محتوا که وب سایت شما را تکمیل و به روز رسانی می کند. به همین دلیل است که اکثر کارشناسان طراحی سایت را تلفیقی از هنر و فن می دانند. البته سئو و بهینه سازی فراموش نشود می توانید برای بدست آوردن تعرفه سئو سایت از گروه فتی وب داران به صورت رایگان مشاوره بگیرید.
مثلا سایت دیجی کالا یا تایم و یا آپارات یا قلم چی و... بر روی سئو خود به صورت اصولی کار کرده اند.
طراحی سایت ارزان
اگر یک شرکت نوپا هستید که دارای بودجه ای اندک است. برای گسترش کسب و کار خود در فضای اینترنت به شما طراحی سایت ارزان را پیشنهاد می کنیم. طراحی سایت سریع به شما کمک می کند تا با کمترین سرمایه و در کوتاه ترین زمان صاحب یک سایت آماده فروشگاه اینترنتی شوید. تیم طراحی سایت وب داران می تواند با تحویل یک وب سایت آماده ی وردپرس به شما، کمک کند تا بتوانید محصولاتتان را در وب سایت آماده فروشگاهی خود به فروش برسانید. پس زمان را از دست ندهید و همین الان با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.
قبل از معرفی الگوریتم شاهین ، سئو محلی به نحوی بود که کسب و کارهایی که حیطه کاری مشترکی داشتند و از لحاظ جغرافیایی نزدیک به هم بودند ، به عنوان موارد تکراری محسوب می شدند.
برای مثال اگر منطقه ای بورس کافی شاپ و یا رستوران بود ، تحت تاثیر این حالت قرار می گرفت و بعضی از کسب و کارها با همسایه خود مشابه به نظر می رسیدند.
در اصل هدف گوگل از معرفی الگوریتم شاهین این بود که مشکل گوگل مپ در تشخیص اشتباه مکان های تکراری را از بین ببرد و بتواند همه کسب و کارها را نمایش دهد.
پس از معرفی الگوریتم شاهین ، شعاع فیلترینگ گوگل در تشخیص کسب و کارها در گوگل مپ کوچک تر شد و کسب و کارهای مشابه و نزدیک به هم توانستند بدون نگرانی مکان خود را در نقشه گوگل ثبت کنند.
البته همچنان کسب و کارهایی هستند که از آدرس مشترک استفاده می کنند.
از جمله این کسب و کارها می توان به فروشگاه های یک پاساژ تجاری اشاره کرد.
با توجه به اینکه هنوزم ممکن است بسیاری از کسب و کارها با توجه به معرفی این الگوریتم مشکلاتی داشته باشند ، ولی بسیاری از آن ها از مزیت معرفی این الگوریتم بهره مند شدند.
برای مثال پس از معرفی الگوریتم شاهین دیگر رقبا نمی توانند از نام آن ها سوء استفاده کنند و با نام مشابه در نزدیکی آن ها فعالیت کنند.
گوگل معمولا الگوریتم های خود را به طور رسمی معرفی نمی کند و فقط در موارد معدودی وجود الگوریتم ها و تاثیر آن ها بر سئو سایت را تایید می کند.
برای خواندن ادامه مطلب برروی لینک زیر کلیک کنید: